گروه صنایع سیمان کرمان به‌عنوان نماینده صنعت سیمان کشور در حوزه تحقیق، فن آوری و رشد اقتصادی از سوی وزیر صنعت ، معدن وتجارت مورد تقدیر قرارگرفت...

ارزیابی روزهای پایانی سال بیانگر عملکردها ودستاوردهای شرکت‌ها وصنایع طی یکسال گذشته است .

سیمان کرمان ازجمله بنگاه‌های اقتصادی است که نه تنها درمواجهه با فراز ونشیب‌های پیش روی تولید و بازار مصرف، سربلند بیرون آمده بلکه درزمینه تحقیق، پژوهش وفناوری، مسئولیت تولید اقتصادی خود را به بهترین نحو ممکن ایفا نموده است، گواه این ادعا، کسب تندیس برگزیده و لوح تقدیری است که توسط وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت درهمایش بنگاه ، فن آوری و رشد اقتصادی به گروه صنایع سیمان کرمان اهدا شد.

این همایش روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ درسالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاه‌های تهران با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدیران صنایع، دانشگاه‌ها، مراکز علمی تحقیقاتی دانش بنیان ودانش پژوهان ومحققان عرصه‌های گوناگون برگزار شد و علاوه بر امضای کنسرسیوم‌های فناوری و نوآوری توسط مدیران مجموعه‌های فناور و دانش بنیان، معرفی وتجلیل از برگزیدگان حوزه تحقیق ، پژوهش ، فن‌آوری وتوسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف ازجمله اهداف این همایش بوده است.

شایان ذکر است ارزیابی‌های صورت گرفته برای انتخاب صنایع ممتاز، ابتدا در معاونت‌های آموزش پژوهش و فناوری سازمان صمت استان‌ها و در مرحله بعد در وزارت صمت صورت گرفته است.

فریدون رحمانی مدیرعامل گروه صنایع سیمان‌کرمان درخصوص کسب این افتخار عنوان داشت: خدا را شاکریم که تلاش محققان وکارشناسان سیمان کرمان در سایه حمایت‌های سهامداران محترم بویژه شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان به ثمر نشسته و امروز می‌توان عنوان کرد مرکز تحقیق وتوسعه سیمان و بتن گروه صنایع سیمان کرمان به عنوان یکی از بزرگترین ومجهزترین مراکز تحقیقات سیمان و بتن کشور خدمات ارزنده‌ای به حوزه تحقیق، پژوهش وفن آوری ارائه می‌‌نماید.

مدیرعامل سیمان کرمان افزود: جهش اقتصادی با فناوری محقق می‌شود و اگر به دنبال رشد تولیدی و اقتصادی هستیم ، باید فاصله صنعت و تحقیق وپژوهش را از بین برد . تحقیقات دانش‌بنیان انجام شده در مجموعه سیمان کرمان بر پایه توسعه منابع انسانی متخصص وآموزش دیده، همچنین تدوین و انتقال دانش وتجربه به متخصصان نخبه، توانسته است نتایج شگفت‌انگیزی در دستیابی به دانش تولید سیمان و بتن های خاص را به همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت:اهدای این عنوان وتندیس افتخار از سوی وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت نشان داد به سیمان کرمان می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی از تولید دانش‌بنیان باشد.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir