بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان از کارخانه سیمان

 
 دکتر فرمانی ، مدیرعامل سیدکو در راس هیاتی متشکل از معاونین ومدیران شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان از کارخانه سیمان کرمان بازدید نمود
طی این بازدیدکه  از دپارتمان‌های مختلف کارخانه صورت گرفت ، ضمن ارزیابی این قسمتها با کارشناسان ومسئولین این بخش‌ها به تبادل نظر ارائه پیشنهادات پرداختند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه صنایع سیمان در اولین سفر خود به مجموعه سیمان کرمان طی جلسه ای با  حضور مدیران ،سرپرستان وکارشناسان سیمان کرمان ضمن  گفتگو ،بحث وتبادل نظر، نقطه نظرات وپیشادات ایشان را درخصوص رشد وتعالی آینده سیمان کرمان دریافت نمود.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت سیمان کشور ،وضعیت کنونی سیمان کرمان را مثبت ارزیابی کرد و عنوان داشت با توجه به عمر طولانی این کارخانه وخطر فرسودگی واستهلاک بالای آن ،با تلاش مدیران، کارشناسان ومتخصصین سیمان کرمان ،شاهد آن هستیم که این کارخانه به خوبی توانسته از مزیت‌های رقابتی خود استفاده نماید.
وی تلاش بیشتر درسایه کار اقتصادی و سودآور وهمچنین مجهز شدن به دانش روز وآموزش را شرط لازم برای تداوم حیات تولیدی اقتصادی سیمان کرمان دانست.
دکتر فرمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌ها و شرایط تولید اقتصادی و کارآمد ، رهنمودهای ایشان را چراغ راه پیشرفت و رونق تجاری وتولید کشور دانست و بر ضرورت اولویت توجهبه نیروی انسانی تاکید داشتند.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir