گردهمایی عاملین توزیع محصولات سیمان کرمان به میزبانی شهر بم برگزار شد

گردهمایی عاملین توزیع محصولات سیمان کرمان به میزبانی شهر بم برگزار شد

سیمان کرمان از دستاوردها و محصولات جدید خود در بازارهای شرق استان کرمان به میزبانی شهر بم رونمایی کرد

به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی سیمان کرمان گردهمایی عاملین توزیع محصولات سیمان کرمان در شرق استان کرمان به میزبانی شهر بم برگزارشد. از جمله برنامه های این نشست تجلیل از عاملین و نمایندگی های فروش سیمان کرمان، سخنرانی مدیر بازاریابی و فروش سیمان کرمان آقای مهندس آقامولایی وبرنامه های متنوع فرهنگی هنری بود.

استان کرمان بعنوان پهناورترین استان کشور بیش از ۱۱درصد مساحت کشور را به خوداختصاص داده وبعنوان استان مرجع اقتصادی، صنعتی، معدنی، فرهنگی واجتماعی جنوبشرق بشمار می رود.

سیمان کرمان بعنوان اولین کارخانه تولید کننده سیمان در این منطقه سهم عمده ای در پوشش نیازهای ساخت وساز و توسعه زیرساخت‌های عمرانی داشته و دارد.

برند سیمان کرمان از دیرباز در منطقه جنوب شرق کشور از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار بوده و هم اکنون نیز علی الرغم حضور رقبا وسایر کارخانجات واقع دراین محدوده توانسته این جایگاه را حفظ نماید.

بی شک رمز موفقیت سیمان کرمان را می‌توان در رعایت حقوق مصرف کننده. توجه به توسعه وترمیم تکنولوژی. تولیدمحصولات جدید ومطابق با نیازهای روز. کیفیت متمایز و برتر و مدیریت علمی و آینده نگر دانست.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir