همایش تخصصی «بزرگداشت روز جهانی خاک»

همایش تخصصی «بزرگداشت روز جهانی خاک»

شرکت سیمان کرمان در راستای استراتژی و خط مشی مدیریتی خود که تاکید بر فرهنگ سازی حفظ و حراست محیط زیست و بویژه آب، خاک و هوا دارد در روز بزرگداشت خاک باهمکاری اداره کل حفاظت محیط زیست واداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان همایش حفاظت از خاک را باشعار «حفاظت از محیط زیست با حفاظت از خاک شروع می شود» برگزار نمود.

به گزارش سیمان خبر از روابط عمومی شرکت سیمان کرمان، این همایش تخصصی با حضور مسئولان و کارشناسان تحقیقات جهادکشاورزی استان کرمان، کارشناسان اداره کل محیط زیست استان و مدیران وپرسنل گروه صنایع سیمان کرمان در سالن همایشهای این کارخانه برگزارشد .

در این مراسم سخنرانی های تخصصی در زمینه حفظ و حراست خاک توسط کارشناسان مربوطه انجام شد. همچنین درحاشیه این همایش مهندس رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان در خصوص نقش اساسی مدیریت پایدار خاک در امنیت غذایی، هوای سالم، آب سالم ، بهداشت و سلامت جسمی و روانی جامعه گفت: حفاظت محیط زیست و حفاظت و مدیریت پایدار خاک یک ضرورت غیرقابل چشم پوشی بوده و رسالت ما اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مورد ضرورت مدیریت منابع خاک و حفظ و نگهداشت آن است و شرکت سیمان کرمان نیز ضمن پایبندی خود به رعایت الگوهای زیست محیطی در فرهنگ سازی این امر بعنوان صنعت پیشگام قدم برداشته است.

آقای مهندس قایدی مدیر تولید سیمان کرمان نیز درادامه این نشست از همگام سازی اقدامات تولیدی کارخانه ازجمله استخراج وبرداشت از معادن با جریان حفاظت از محیط زیست خصوصا عرصه خاک سخن به میان آورد.

گفتنی است که در خصوص فعالیت های زیست محیطی شرکت سیمان کرمان به عنوان یکی از صنایع پیشرو درعرصه فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست میتوان به فعالیت هایی از جمله حمایت از برگزاری جشنواره فیلم سبز و اکران فیلمهای زیست محیطی به تناوب، برگزاری همایش سازمانهای زیست محیطی مردم نهاد، برگزاری همایش حفاظت از خاک وکارگاه آموزشی جانبی، جایگزینی یکی از فیلترهای اصلی کارخانه باسیستم جدید وبکارگیری تکنولوژی روز غبارگیر را به عنوان بخشی از اقدامات زیست محیطی سیمان کرمان ظرف سه ماه گذشته اشاره کرد.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir