تجلیل از خانواده شهداء سیمان کرمان در اولین یادواره شهداء کارگر استان

تجلیل از خانواده شهداء سیمان کرمان در اولین یادواره شهداء کارگر استان

در اولین یادواره شهداء کارگر استان کرمانکه با حضور موثر کارخانه سیمان کرمان همراه بود از خانواده معظم شهداء این کارخانه تجلیل به عمل آمد

به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی سیمان کرمان، همزمان باایام ا… دهه فجرانقلاب، یادواره شهداکارگری استان کرمان برگزارشد. سیمان کرمان بعنوان حامی برگزاری این برنامه مشارکت موثروقابل توجه در این یادواره داشت.

حضورپرسنل این کارخانه درگلزار شهداءکرمان و ادای احترام به مقام والای شهداء انقلاب ودفاع مقدس ومراسم یادواره شهدا که با حضور نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسولین کشوری و لشکری و خانواده محترم ایثارگران و شهدا برگزارشد اهم برنامه های سیمان کرمان در نخستین روز دهه فجر امسال بود.

درحاشیه این یادواره مهندس عزیزی رییس هیات مدیره و مدیر کارخانه سیمان کرمان ازشهداء سیمان کرمان ذکر نام ویادنمود وعنوان داشت: مدیریت سیمان کرمان همچون گذشته بر زنده نگاه داشتن یادو خاطره شهداء و بر لزوم تجلیل از خانواده محترم ایشان که “همانا ولی نعمتان ملت بشمار میروند” تاکید نمود.

اولین شهید کارگری انقلاب اسلامی درکرمان شهید محمدشبانی از سیمان کرمان بوده که این کارخانه تاکنون پنج دوره یادواره شهداء خود را برگزار نموده است.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir