خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه

گروه صنـایع سیمـان کرمـان (شرکت سهامی عام)، تولید کننده و عرضه کننده انواع سیمان پرتلند، پرتلند پوزولانی، سیمان چاه نفت کلاس(G)و سیمانهای مقاومت بالا و ویژه با سه خط تولید به ظرفیت اسمی سالانه 000/150/1 تن، با اعتقاد به حفظ ارزشهای انسانی، به منظور ارائه محصولاتی با کیفیت برتر بر مبنای اصل مشتری مداری، بهبود عملکرد زیست محیطی و توجه به ایمنی، بهداشت ، سلامت کارکنان و استفاده بهینه از انرژی، ضمن  در نظر گرفتن کلیه الزامات قانونی مرتبط و با مد نظر قراردادن شعار:
((دانايي محوري، مزيت عمده سازمانهاي پيشرو در سده بيست و يكم به منظور تبدیل شرکت به سازمانی سرآمد))
دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است :

  1. انجام بازاریابی علمی، توسعه بازار و فروش شرکت در داخل و خارج از کشور و پایش دائمی رقبا
  2. رعایت حقوق ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، تأمین کنندگان و سهامداران و بهبود تعامل با آنان
  3. ترویج تفکر برپایه کاهش ریسک در سازمان وپایش مداوم عوامل درون و برون سازمانی موثر بر تحقق اهداف کلان سازمان و بهبود مستمر
  4. بکارگیری مهارت های منابع انسانی و توسعه توانمندی، یادگیری و پویایی آنها
  5. توجه ویژه به تولید اقتصادی به منظور گسترش کسب و کار در حوزه های داخلی و خارجی
  6. ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی و برآورده سازی مستمر الزامات قانونی و الزامات مد نظرمشتری مربوط به ارائه محصولات متنوع
  7. مدیریت بهبود فرآیندها و توجه به برنامه ریزی مداوم برای تغییرات و بالفعل سازی فرصت¬های بالقوه به منظور حفظ و پایداری سازمان
  8. بکارگیری مؤثر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و بهینه سازی و به روزآوری آنها
  9. ترویج فرهنگ ایمنی و رعایت الگوهای زیست محیطی وتعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی وحوادث ناشی از کاراز طریق شناسایی و کنترل کلیه ریسک های زیست محیطی وایمنی وبهداشت به منظورصیانت از منابع انسانی و طبیعی،  واستفاده از سوخت های جایگزین و پسماند در فرایند تولید به منظور توسعه پایدار و حفظ منابع تجدیدناپذیر.
  10. بهبود شرایط ايمني و بهداشت حرفه اي سيستمها ، فرآيندها، فعاليت ها، تجهيزات و منابع انساني بمنظور تعهد به پيشگيري از جراحت و بیماریها در سازمان
  11. پایش مصارف و استفاده های انرژی، ضایعات، مصرف بهینه مواد اولیه و منابع و حامل¬های انرژی در راستای کاهش هزینه وتعهد به رعایت قوانین ومقررات مرتبط با عملکرد انرژی
  12. اعتقاد راسخ به فرایند رسیدگی شکایات مشتریان در راستای جلب اعتماد و وفاداری آنان

این شرکت استانداردهای ISO 9001:2015، ISO 10002:2004 ، ISO 14001:2015 ، ISO 50001:2011OHSAS 18001:2007 را در زمینه های مدیریت کیفیت و رسیدگی به شکایات، مدیریت زیست محیطی و عملکرد انرژی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به عنوان الگویی جهت پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برگزیده و خود را متعهد به رعایت الزامات آنها، حفظ و ارتقاء سیستم¬های مدیریتی با بهره گیری از مشارکت کلیه کارکنان و ذینفعان می¬داند.

اینجانب سیستم مدیریت یکپارچه و جاری شدن این خط مشی را به صورت دوره ای از طریق گزارشات نماینده مدیریت مورد بازنگری قرار داده و از اجرای اثربخش آن اطمینان حاصل می نمایم.

فریدون رحمانی
مدیرعامل